17 grudnia 2010

WYNIKI LOSOWANIA

Dziękuję wszystkim za udział w losowaniu ;)

Zgłosiły się 84 osoby. Ja niestety musiałam wylosować tylko 2
A więc zaczęło się od wypisywania numerków, które wam przydzielałam

Następnie karteczki na drugą stronę i z zamkniętymi oczami wybierałam ;)


Plecione kolczyki wędrują do osoby z numerem : 50:))

Magdalena Wilcasz
 Upominek ode mnie do numerku 3

Jagoda Mech




Gratuluję wygranej ;)

Postaram się jeszcze dzisiaj skontaktować z Paniami i ustalić adres na jaki zostaną wysłane:)

Wszystkim innym Panią dziękuję za udział



Ze względu na to, że było strasznie dużo chętnych kolejne losowanie odbędzie się 14 stycznia 2011 r.
W tytule proszę wpisać "losowanie 2"
I czekam do 13 stycznia
Do losowania będzie komplet biżuterii (już wcześniej dodane zdjecia kompletu ślubnego) w kolorze CZARNYM! ;]

I konkurs;)

Na walentynki

Do 11 lutego czekam na projekty kompletu biżuterii wyjściowej, tzn to co byście założyły na kolację ze swoim chłopakiem, narzeczonym, mężem.

Projekty mogą być narysowane na kartce i zeskanowane, albo zrobione dzięki grafice komputerowej.

Wybiorę 3 najciekawsze projekty które wykonam;]

NAGRODA:

Wymarzony komplet + kolczyki ;)

Wygrywają 3 osoby


Czekam na meile ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz